Saturday 31 March 2012

jeng..jeng..jeng..

assalammualaikum....
peace yo ^_^

penat..penat..penat...tu je yang mampu aku cakap sekarang..
tau tak sebab ape??.. cepat pikir..cepat

hehe mesti la sebab hari ini aku terlebih rajin nak MENcantikkan 
blog aku ni...

dah berjam-jam aku dok tercongok depan lapppy ni...
akhirnye..jeng..jeng..jeng
ni la hasilnye....

tapi aku cedih ni :-(...
perasan tak header aku tu tak cantik

maklum la aku bukan pandai sangat nak edit2 segala ni...
kalau aku buat pun,,last2 nanti jadi tah pape..
bek aku tak payah buat...
betol tak..kan3

emmm....sebelum aku noktahkan ayat aku ni...(ceh sbnarnye noktah dh berjale-jela)
aku nak wish selamat menyambut bulan april
hahahaha...tak pernah dibuat orang
sambut sebab nak masuk bulan lain...
tapi aku nak buat jugakkkkk

so tq sebab membace entry yang merepek ni
>,<tata



terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com