Saturday, 31 March 2012

rajinye..budak2 kelas aku

assalamualaikom...>.<

wazzab wazzab cik suhada in da house(tiru ayat mila af skjb)
hehe...asal la hari ni aku hepi semacam..
emm...jeng..jeng..jeng..

sebenarnye mase hari sabtu baru ni
kitorang satu kelas telah mengadakan...eh2 dah 
macam nak mulakan mesyuarat pulak..k2 STOP!..
smbung balek(jgn marah anti cpt tua..)...

telah mengemas kelas yang sememangnye tak kemas2 tu...
(shuttt,, jgn ckp kuat2..)....jadi kat sini aku nak
bagi tau yang aku la yang paling rajin sekali(ceh...perasan)
kerje aku senang sangat2...iaitu amek gambar...
hehe rajin tak? rajin tak?

ha...ni la kelasku rumahku...cantik kan.kan..kan..
thanks sebab puji..anggap la korang bace ni satu pujian..
hehehe^_^

ehem..ehem selipar mane paling cute..
cepat jawab...cepat..cepat..
mesti korang cakap yang warna kuning kan..kan
hehe aku tau dah..
sebab yang pooh tu aku yang punyer
  wakahkah...>.<


hahaha...kenapa la aku rendah sangat..(yg sebelah aku tu mimi)
orang lain buat kerje..yang aku dok sibok posing2
ish..ish..ish..tak patot..tak patot


rajinnyeee.....ni la budak2 kelas aku yang terlebih rajin..
harap-harap cantik la ye kelas kite nanti...amin...

korang jangan lupe doakan kelas kitorang menang terceria untuk bulan ni tau..
so tq sebab sudi bace...tut..tut..tut
^_^




terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com