Friday 6 April 2012

ketika menghadiri kelas malam...

assalamuakaikom...>,<
.
.
.
 pergi ke melaka naik beca
singgah dijalan membeli cenderahati
terima kasih kepada yang sudi membaca
diharap berpuas hati entry kali ini
.
.
.
cewah..berpantun pantun pulak..hehe sebenarnye aku saja nak
memartabatkan bahasa melayu..al maklum la sekarang seme orang 
sibuk nak jadi mat salleh celup....(termasuklah aku..haha)

ok entry hari tu aku bagi tipkan
tapi entry untuk kali ini pulak aku nak cite 
tentang ketika aku menghadiri kelas malam

korang perasan tak??asal sebut malam je 
orang mesti pikir tentang h.a.n.t.u.~~
 ish..ish..ish...

tapi kalau aku pulak asal malam je
pikir nak berangan and tido
hahaha....
tu pasal la masa aku pergi kelas malam sj haritu
aku nak berangan je...
selamatlah masa exam baru2 ni aku lulus lagi
(hehe dapat c+ tu ok la kan...;-p)



haha..inilah yang akan berlaku jika 
anda seorang yang gila kamera macam aku..
sampai tengah sibok cikgu mengajar at depan tu pun,
yg aku pulak sibok capture pic kat belakang...ish3
tak patot...tak patot
(sory cikgu zai..hehe) 


suasana ketika kelas malam...
fokus...fokus.....

ape perasaan korang kalau de anak murid macam aku..
hehe kalau jawapan aku 
"baling dengan duster..pastu gelak kuat2..hakhak"
  
tapi selamatlah cikgu aku tak tau yang aku
wat kerje yang ala2 brutal ckit niy..
(ckit ke??..boleh la~~)



ha tengok!..walaupon aku sibok berangan 
tapi masa cikgu bagi penerangan  tu aku
still dengar tau...siap tulis lagi >.<
.
.
 
so pengajaran dekat sini ialah...
perkara yang buruk dari aku tu abaikan
dan bila time belajar jangan lupa fokus dan tulis..

apa yang kita dapat bila belajar
10% apa yang kita baca
20% apa yang kita dengar
30% apa yang kita lihat
50% apa yang kita lihat dan dengar
70% apa yang kita bincang dengan orang lain
80% apa yang kita alami sendiri
95% apa yang kita ajar kepada orang


so that all for today
(ehem..pinjam ayat cikgu sejarah aku skjb)
 tq sebab sudi bace...
tata ^_^
 

terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com