Sunday 21 October 2012

hatiku milikmu~~

assalamualaikum  ☜(˚▽˚)☞ 


setelah berbulan2 tak update blog..tetibe harini aku tergerak hati nak meng update blog kesayangan aku ni pulak..hehe
walaupon aku tau blog aku ni tak la sefamous blog2 yg lain tapi aku harap de la yang sudi bace..hehe (─‿‿─)  

kenapa aku menghilang diri??? nak tau?? 
sebenarnye..........
aku lame menghilang diri sebab exam final.. kalau tak nak jugak aku update2 selalu blog ni..ermm takpe2 lepas ni aku akan rajin kan diri aku untuk cerite kisah hidop aku okeyhhh!!

 kali ni aku nak share pasal seseorang...hehe 
rasa2 kan aku tak pernah cite pasal dia ni....
dia adalah watak utama dalam hidop aku sekarang...
dialah hero aku..(muke bngge,,hehe (¬‿¬)  )

jeng jeng jeng
nak tau tak sape???
jom jom kite skoding same2..hehehe


dah habis dah skoding????(¬▂¬)
hehe law na tau ni la hero hati aku...
yang baju hijau tu tau,,kalau yang merah tu adik ipar aku..(ececeh...≧◡≦)
kalau ade sape2 kenal laki aku ni kan..
sila2 la hai2 kat fb aku yekk..
hahahah selok la suhada ni..

serius aku sayang giler dekat dia...
kalau ditakdirkan aku ade jodoh dengan dia aku nak hari2 aku jatuh cinta dengan dia..
biar la kalau korang2 nak cakap aku tak betol pon..
asalkan aku bahagia..(>‿♥)

namanye aris (◕‿◕✿)
dia ni sama umor je dengan aku..
tapi lain sekolah~~~
kitorang tak rajin jumpe sebab dia jauh..
tapi bile dah jumpe rase cam nak peluk2 je..
saba saba suhada..hehe  (♥♥,) 
dugaan tu..!! 

seandainye dia ade bace blog aku ni,,
satu bende je yang aku nak dia tahu...
walau ape pon jadi
aku sayang dia sehingge akhir hayat aku..
dia adalah cinta pertama dan aku harap dia jugak cinta terakhir aku,,,..
kalau suatu hari nanti kalau ditakdirkan aku dan dia menghilangkan diri tanpa kabar berite...
buat papa: carilah mama dekat sini..blog ni..kisah hidop mama akan mama coretkan disini..(╥﹏╥) 
mama sayang papa~~~ 

    .★/(,")\♥♥(".)★★
                 ..★/♥\★★/█\★★
                 .★_| |_★._| |_ ★


okeyh la daripada aku melayan jiwang karat aku nih dan korang pon makin bosan nak bace,,,baik aku stop dulu k
tengok la kalau aku rajin nanti aku update lagi k..
kalau tade sape nak bace pon aku tak kesah yang penting aku nak tulis jugak..hahahaha

k la babai
jage diri elok2 k korang...
  <(' .' )> 





terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com