Sunday 26 August 2012

tukar nama????

Assalamualaikum….


Aikk?? Tukar nama???? Nama ape???? Siapa???? Bile??? Kenapa????.....eh banyaknye soalan..rileks3 bab kata pepatah 'jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriii'( smbil keluar asap)...huhuhuhu banyak pulak aku nak merepek ni..
ok2 firstly  sape tau jawapan untuk soalan tu seme aku bagi emmm RM 0.20 lah..duit raya tu...lw dapat jwb aku pos duit tuh...
ha cpat2 ...ala lambat la korang nih..ok lah meh aku bg tau answer nye….

Tada!!!! Sebenarnye aku dah tukar nama blog aku lah...
ala tak kan tak perasan kot nama at atas tu...huhu gempak r nama tu???...huyoo gempak gempak...
ok2 tak yah r puji lebih2...sory la aku tak perlukan publicity...hahaha….
actually nama untuk blog aku kan dulu memoridairi.blogspot.com jadi disebabkan aku dah bosan dengan konon2 nye memori dairi tuh so aku pon menukarkan menjadi nama yang ada makna la bagi life aku..wah gitu...
jadi tercipta la sipelangiharapan.blogspot.com….

Ok2 aku tau korang mesti nak tanye ape kena mengena aku dengan si pelangi kan...
so jawapanye aku lah si pelangi tu..hahha...
so kenapa pelangi???? 
Hehhe  jwpanye bnyak jd aku huraikanlah satu2….ehem ehem  faktor
                                                                  1.pelangikan banyak color pelik2...so aku pon mcm pelangi yg banyak perangai pelik2

2.pelangikan cantik..ehem ehem jd aku pon c jgk tp c untuk ceria la bkan cantik yek ahakk  

3.pelangikan kalau lepas hujan je muncul so mcm ak la lw bosan je bru rasa nak menaip dan muncul di alam maya ini...huhu
              
4. pelangikan ada macam2 warna so aku pon mcm tu jgk suka dress up mcm2 warna….
  
5.lastly suka hati aku la aku nak letak pelangi ke, guruh ke, petir ke kan blog aku...so it up to me la kan….hehe

So tu lah sebab nye aku jadi si pelangi….jd lepas nih lw jmpe pelangi ingat la at aku nih si sang pelangi...ahakk...
perasan je lebih aku nih kan...sabo je la…..
dulu tu sebab aku letak memori dairi sebab tak de sebab...
suke2 je…

Ade yang nk tanye ape perasaan aku tak??? Ala lw tak nak tanye pon xpe aku still nk bg tau jgk...
oh perasaan aku sekarang macam terlebih gula!! Sebabnye??
 Heh sebab akukan suke perasan jd aku bangge la sebab de yang sudi baca blog aku ni..hehe..spe ek????? 
Emm ala yang cute2 tu….spe??? Ala orang yg tengah baca ni la...
eh tengok tu dah senyum senyum..ala2 manisnye!! Manisnye!!
Ehem ehem( kadangkala kite terpaksa menipu kwn kite utk buat dia hepy selalu..ahakk)

Eh tengok mcm2 dah aku merapukan...oklah sampai sini saja!!!!  Semoga ceria selalu macam aku...ececeh puji diri sendiri nmpak!!.....hahahahh

Tata muah3x!!!

terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com