Monday 28 May 2012

penat oh penat.....

assalamulaikum ^__^
 <3

 first of all aku nak berterima kasih la kat korang yang sudi-sudi singgah blog aku yang tah pape ni..hehe
maklum la budak sekolah ni bukan de cite sangat nak sharing2 ni..
citenye pon cite yang sama je..sekolah,membe,sekolah,membe
tu je la yang aku tau..huhuhu

lame aku mendiam diri ni pon kes exam...law tak asal ada masa je layan fb atau blogwalking blog orang lain...
kadang-kadang aku terpikir jugak..asal la bosan sangat rentetan hidup aku ni..emmmm tak extrem lansung kan kan...
 

..........................

hooreyyy...akhirnya exam aku abis jugak minggu lepas
tapi kan yang sedihnye time tu jugak la aku kene siapkan hantaran abang aku...maklum la abang aku nak kawin dah...lepas tu aku jugak la yang kene ciapkan hantaran dia...sebab aku je satu-satunya adik pempuan diorang...huhu terpaksa tau!!
  
ni pon tengah penat lagi nak uruskan rumah aku nak kenduri sambut menantu minggu depan....
rasa cam bukan dalam mood cuti sekolah je..sebab kenduri sana sini....
pape hal pon thanks to kakak-kakak iparku yang sedia membantu...
huhu ringan sikit beban aku...dah la rumah tungang terbalik....
tak daya aku nak kemas-kemas segala sorang2....


emm...sebenarnye banyak bende lagi aku nak cite...
tapi memandangkan aku banyak lagi nak buat ni aku stop dekat sini je la yek....
lepas kenduri nanti aku nak update banyak-banyak...muahahahaha
 
ha satu lagi  aku nak jemput datang kenduri rumah aku(bukan aku yg kawin yek,,abang aku).....nanti cakap aku cite pasal aku nak kenduri tapi tak menjemput pon...so tak mo la macam tu yek...
rumah aku kenduri pada 3.6.2012...ari ahad...alamatnye keratong 4 je(faizi &fariza n saiful&aida)..sambut menantu nye serentak dua orang abang-abang aku...
yang tak kenal aku tu buat2 kenal sudah....hakhak


k la tata  >,<
 

terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com