Monday 20 August 2012

anak sedara saya~~~

assalamualaikum ^__^
.
.
lame kan saya tak update..(ehem2 harini nk gne perkataan  saya plak la..) kadang2 bukan saya taknak update blog..nk sangat2 tapi xde idea la, busy la, intrnet lembab la,..ish3 macam2 hal...oklah alang2 saya dah nak update ni rasenye tak lambat lagi kan kalau saya nak mengucapkan selamat hari raye aidilfitri kepada semua rakan blogger dan rakan yg mengenali saya..maaflah kalau selame ni saya de terkasar bahasa...maklum la saya hanya manusia biasa yang kadang2 tu ade jgk buat salah dan tak sedar akan kesilapan itu...

oklah harini saya just nak bg korang berkenalan dengan anak2 sedara saya yg cute2 tu...haha nak kate cute tu bleh la..janjide rupakan..jom2 tengok gamba2 ni seme

 ok yang dgn saya tu nmenye ain hidayah...comel x?? haa lw nk tau ni la anak sedara saya yang paling sopan dan ayu sekali..main bunga api pon takot..ain ni kalau nak lalu depan saya amat2 lah sopan..siap tunduk lagi bila jalan..tapi bila dia marah..haha senyap semua..harap je kecik tapi dia pnye nasihat macam budak besa,,huhu sabo je la

ok ni la anak sedara saya yang paling tua sekali..hehe dia ni sebaya je gan saya..tapi control maco kuat..namanya faiz hakimi..ee kalau cakap dengan dia ni asyik nak menang je..pelik sungguh dia ni

haa yang si cantik manis ini namanya nurul izzati.. korang tengok  budak kecik lagi kan tapi kalau cite bab pakwe..perghh kalah saya..ni kalau nk tau ramai ni peminat..


 ok anak sedara saya yang tudung biru tu tau..yg purple tu saya >,<...hehe namanye dia ni yang paling panjang dalam family dia..nurhafizatul nasyuhah tapi panggil ija je..jauh bebenor bunyinye..dia kalau nak tau spesen sikit gan mak saya.. membebel adalah hobi dia agaknye..hahaha sedap je saya kutok kan..ish3 pe la maksu dia ni..hehe

ni anak sedara saya yang paling kecik buat masa ni lah..namanye farish irfan..dulu2 mak dia pnggil farish tapi kitorang panggil irfan sebab dulu de satu cite tu heronye nama irfan so lamanye melekat terus nama tu smpai mak dia pon dah terikot2 kitorang... kalau nak tau irfan ni perghh nakal gile..penat tau nak layan..tapi bile dia buat lawak pecah perot..haha akk saya cakap perangai dia ni sejibik dengan ayahnye..nakal ya amat..hahah

hahaha ni anak sedara saya yang paling cool sekali..namanye afiq aiman..saya pnggil afiq je sebab de sorang lagi pon nama nye aiman jgk.. afiq ni kalau nak tau setia gile gan awek dia..awek dari sekolah rendah tu.. haaii macam2 budak sekarang kan..tapi afiq ni awek2 pon blaja still top 5 dalam kelas..nampak je macam skema tapi ble jumpa kat luar memang bertukar 100 peratus...konon2 stylelis la tu..haha 

haaa yang ni aiman jgk..tapi faieq aiman..saya pon tak tau macam mane nama bleh nak dekat sama..dia ni satu umur jgk dengan afiq td..haa kalau nak tau aiman ni gile main game..semua jenis game dia main..and satu lagi dia ni gile duit..lw jumpe 20sen pon dia rembat..ala bese r kalau org gile duit ni maknenye kedekut kan..ha sama larh tu..dia ni saya rasa leh pegang title gile je..haha lagi satu aiman ni pnye mulut..perghh laser gile..tgk gile lg..dgn dia ni asyik perang mulut je..haa gile komik pon ye jgk...ish3 anak sedara sape larh ni


haha mcm mne ?? da kenal kan..semua pelik2 perangai..tp sebab diorang pelik la buat saya hepy tau x..kalau sorang takde tak sah raye kitorang...haha ok la sampai sini saja..
selamat hari raya aidilfitri!!! daaaa...^__^

terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com