Tuesday 17 April 2012

hari cuti yang penuh aktiviti

assalamualaikum >,<


hey all...sihat tak?? em harap2 sihat wallafiat la yek...
maklum la sekarang kan cuaca tak menentu..
so jangan lupa jaga kesihatan diri tu ok!!
 .
 .
 .
hari ini aku nak share cikit tentang 
cuti aku yang happening giler tuh...
seronok sebab dalam satu hari je macam2
aktiviti aku dan kawan2ku lakukan..


nak dijadi kan cite hari sabtu minggu lepas
sekolah aku telah mengadakan mesyuarat pibg..
aku ni yang tak de buat ape2 pada hari tu
telah diberi tugas untuk menjadi 
penyambut tetamu..ala yang tolong tulis 
nama untuk pendaftaran tuh la..hehe(aku tolong tengok je)

lepas je abis sesi tu aku dengan membe 
yang len pun tak tau nak buat pe..
so kitorang berpakat nak lepak dekat2 rumah
cikgu(tapi still dalam kawasan sek la)
ala rumah cikgu tu pun rumah salah sorang membe
aku jugak(anak ckgu tu la)...jadi kitorang pun lepak dekat pondok tu ramai-ramai....nak tau buat pe~~




disebabkan budak2 kelas aku ni terlebih rajin...jadi aku pun 
meyibukkan diri jugak untuk ambik gambar diorang ni..
see..rajin tak diorang ni...(kwn spe kan..hehe)


masa kat pondok tu macam2 kitorang buat..
ade yang buat kerje sekolah,dengar lagu(mentang2 hari sabtu suka suki diorang je nak bw henset..) dan ade yang sibuk jadi tukang amik gambar...



tengok~~~...sempat lagi tu(haha..aku la tu~)
ye la aku sorang je yang tak tau nak buat ape..hehe
so ni la kerje aku..>,<

nak dipendekkan cite..(yela wt pe pnjang2 pnat je nak bace kn3)
lepas lepak2 tu aku dengan membe aku..zila,diyana,izati,pipah kene jaga hadiah pulak..so kitorang duduk blakang pentas tu pulak...maklum la yang dapat hadiah budak2 yang 8a dan 7a je..(huhu aku just 6a je pmr) jadi dengan berat badan~~
ops..berat hati yek...aku ni pon jage la hadiah tu~~

tapi masa aku lepak belakang pentas tu 
hehe aku sambung balik aktiviti yang aku buat dekat pondok tu~~
 click!..click..!


 zila sibuk ambik gambar diyana..
yang aku pergi menyibuk ambik gambar diorang ni..(sengal tak aku??..hehe;-p)


dua gadis pinggitan..hakhak
(huh law diorang tau aku post gambar ni mau kene pancung kepala)
tentang gambar ni..emm..no komen!!


hahahahahahahaha...diorang asyik sibuk posing
aku nak la jugak..
senyum..senyum..


tu la akibatnye kalau gila kamera..
semua tempat nak bergambar..
ish..ish..ish..anak sape tuh~~


so lepas habis je mesyuarat tu aku balik la..
menjelang petang (huh menjelang tuh..tak leh bla aku.skema la pulak)
membe aku yang duduk asrama ni buat makan-makan
dekat rumah dia..so aku pe lagi join je la
hehe..party!!party!!


yumm..yumm..dia bagi aku makan kek yang sedap ni..
a'ah lupa nak bagi tau..dia buat makan2 ni pun sebab
nak sambut besdy dia..tu yang de kek tuh~~
(jgn konfuse yek)


aku pun makan dengan berseleranya...
gambar tak lupa ambik..hehe
(air nak abis..tapi kek baru nak makan..tak logik kn)




yang makcik dua orang ni high class sikit tempatnye
aku je makan kat bawah..diorang ni makan atas sofa..huh tak mudah (ehem2..maklum la makcik2 macam ni law makan kat bawah sakit lutut asenye..hehe)


so makan punyer makan...time untuk balik
pe lagi cabut dulu la kalau perut dah kenyang kan..
(haha..tak senonoh ko suhada)




jadi macam tu la hari sabtu yang aku lalui..
thanks to all my friends yek sebab memenuhkan hari
cuti aku yang selalunye bosan tu...


thank sebab bace
tata >,<



  

terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com