Friday 20 April 2012

seronok mandi hujan????emm....

 

hai..im back...ok perasan tak tajuk entry kali ni..macam pelik je kan ...ape la yang cik suhada nak buat kali ni..emm (garu-garu kepala)..
jen jen jengg..sebenarnya aku nak cite tentang trip aku yang
tak jadi tapi bertukar jadi trip yang gile-gile heppening...


muahahaha...mane tak gilenye...masa hujan orang lain sibuk tarik selimut untuk tido(biasanye aku buat gitu..>,<)
yang aku and the geng sibuk pergi merempit tengah-tengah hujan...
ish..ish..tak patot..tak patot


citenye bermula bila membe aku ajak pergi bandar cari barang sikit...aku ape lagi join la...(sambil terlompat2)
masa nak pergi bandar tu aku dah tengok
cuaca macam tak berapa nak sihat..so aku
dah meramal yang kompom hujan tengah jalan nanti..
tapi disebabkan aku teruja nak pergi bandar
aku tekad jugak ajak membe-membe aku


tengah syok-syok tunggu membe yang lain
datang(nak konvoi ramai-ramai la konon..kononnye le)
tibe-tibe hujan turun dengan lebatnye(lebat la jugak)
uwawawa..aku dah rasa nak nagis je time tuh
mane taknye aku dah rancang baik punyer
last-last hujan macam tu je...


aku redha je la en...
time tu tibe2 plak keluar satu idea
ha ha ha...(gelak jahat)
pe kata aku nak ambik gambar dalam hujan...
and yang membe aku jenis sporting gile2
hehe layan je la...


hehe diorang ni model tak bergaji aku tau..
 suruh posing laju je..maklum la diorang ni
lebih kurang spesis macam aku la(gile kamera)

masa ambik gambar tu dah tak kire 
hujan ke tak hujan ke redah je
yang penting puas...

 
 yang sebelah aku tu azyan...(baju hijau)


ni la muka-muka buat2 tak bersalah..
ekk baru aku perasan..famous payung tu
semua pic de benda alah tu..
kan~~~

click..click..
seronok plak jadi model yang tak lawa ni
hakhak...

lepas amek gambar semua ni tibe2
plak salah sorang membe aku ni
nak makan aiskrim...(sejuk..sejuk pon jadi)

so time tu dah terpikir 
pe kata mandi hujan atas moto...
pastu capture la pic banyak2..
hehe peduli pe orang nak tengok kan
yang penting aku bahagie ^_^

 tengah bawa motor jangan ingat aku
tak boleh ambek gambar...
ni suhada la(buat muka bangge..;-D)


tengok sanggup tu nak ambek gambar..
payung tu dah terbang mane2 tah..


pedulikan hujan itu..
tudung purple tu izati and belakang tu faridah..

memang gile-gile kan semua kawan aku..
lepas beli aiskrim tu makan atas motor sambil
menghayati nikmat aiskrim campur air hujan..(haha..sedap siot)
kalau tak caya cube try...
kompom rase nak nangis time tu...

dan dan je lepas beli aiskrim tu rase nak 
makan burger pulak...
 ish...ish..macam macam hal

yang tak boleh blah tu..
aku balik je rumah mak aku dah sound aku awal2..
'lain kali tido je tengah2 hujan tu kalau dah rasa kemaruk sangat nak main hujan..habis rumah aku basah'..lebih kurang macam tu la ayat mak aku ..aku buat muka innocent je la haha


so pesanan kat sini jangan main hujan
yekk kalau rasa tak nak mak-mak korang bising
dan kalau membe2 aku ni demam
just ucapkan 'padan muka..spe suruh main hujan..'
haha..itulah gunanye kawan, sentisa menyokong

bak kata mak aku tak de kerje cari pasal..
erkk..ye ye je mak aku tu~~~

tq sebab sudi baca
semoga menempuhi hari-hari yang indah k
assalamualaikum
tata ^_^
 


terima kasih kerana sudi membaca..kalau rajin komen la yek

No comments:

Free Bleeding Hearts Cursors at www.totallyfreecursors.com